Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szpryngier | użytkownik

imię i nazwiskoKinga adresZamość zarejestrowany07.04.2009 @17:19:30 ostatnio na stronie07.06.2017 @11:12:42

Pójdę tylko tam, gdzie poprowadzi moje serce, nie trzeba mi fam .
Pójdę tylko tam, gdzie w duszy muzyka, muzyka, muzyka, moja gal .
Pójdę tylko tam, i nie zatrzyma mnie nikt choćbm miał być sam .
Pójdę tylko tam, Pójdę tylko tam...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6813815
digarty170 komentarze1644 posty na forum0

komputer / sprzęt
pentax k20d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~winiaczos    13.05.2011 @13:44:38
dziękuje i czekam na nowości tu
_______
możesz być lekarzem , możesz być fotografem -możesz być tym kim chcesz być nie dziękuj....odwiedź moją galerię
~zyleta89    14.08.2010 @21:49:28
o widzisz...a ja tyle czasu szukałam...w sumie znalazłam tego pana na jakimś forum, ale chyba zapomniałam do niego napisać:D

dzięki wielkie;]
~zyleta89    10.08.2010 @22:10:22
hey;] znasz może kogoś kto zajmuje się dreadami w Zamościu?doklręcaniem, poprawianiem etc?
~jesq    05.08.2010 @14:10:09
to była szminka dzieki wielkie
~Anamnesis    18.03.2010 @20:42:11
Dziękuje za komentarz. Pozdrawiam
~readhead18    24.02.2010 @15:01:14
ale ono jest urocze
_______
Widzieć piękno niedostrzegane przez innych.
Nie dziękuj,oceń moje prace
~CockS    18.02.2010 @10:52:53
Yeti minaturka ^^
_______
>>>>KOMENTUJE GDY MAM OCHOTĘ, OCENIAM GDY MAM OCHOTĘ, PISZĘ CO MYŚLĘ, NIE LICZĘ NA REWANŻE<<<<<

Jestem otoczony?? Wspaniale!! Mogę atakować we wszystkich kierunkac
~DEATHMETAL    26.01.2010 @20:28:55
Dzięki ! Pozdrowienia .
~synmarnotrawny    15.10.2009 @10:26:36
pirwsza osoba która to zauwazyła - dzięki
_______
brak sygnaturki
~editt132    28.08.2009 @17:20:17
ok.50km od Zamościa,ściślej:okolice Turobina i Wysokiego piękne miejsce ale niestety juz tam nie mieszkam
_______
mrrrrrrrau.
~editt132    28.08.2009 @17:10:13
Zamość to piękne miasto,ja też pochodzę z lubelskiego pozdrawiam.
_______
mrrrrrrrau.
~detoxxx    20.07.2009 @16:22:16
Jest genialny, tylko śmierdzi
~zyleta89    20.07.2009 @12:01:12
...no dobrze, poszukam tam...dzięki
~zyleta89    20.07.2009 @11:47:02
...słuchaj, pytanie takie mam...nie wiesz przypadkiem czy gdzies w okolicach ZMC są jakieś opuszczone, cerkiew, fabryka jakaś, generalnie jakieś małe riunki?
~czarnaat    14.07.2009 @09:50:11
oo dopiero zauważyłam ze masz w opisie kawałek tekstu tej piosenki :-d
o i na bębenku widzę też pogrywasz :-d
~zyleta89    13.07.2009 @22:20:22
...a mówiłam, ale mnie sie nie słucha:P
~zyleta89    13.07.2009 @22:15:43
...Kielce, nie ma sensu przenosić się do Krakowa, bo tam słabszy poziom i pedagogiczne, których nie chce;p a do Krakowa tylko 2h drogi;]

...a Ty jak tam?w 3?Aga mówiła, że chwalisz sobie...
~zyleta89    13.07.2009 @21:44:53
...troszku sie zmieniłaśsłyszałam, że u Blondyny pracujesz:D
~richier    07.07.2009 @00:33:06
przyjemna galeria, pozdrawiam
~tuberculosa    02.07.2009 @16:01:12
cześć patatajcu! C:
zostawiam Ci oko :>
~Lemurr91    01.07.2009 @12:59:18
Jestem obiektywnym Jołkiem
~Lemurr91    28.06.2009 @19:52:36
Che cosa ?
~zyleta89    26.06.2009 @21:32:07
:Dcześćnie wiedziałam, że masz konto:D

no ja po sesji już...łaa...w domciu;]dobrze jest;]
~woytzek    24.06.2009 @20:15:45
Powodzenia!
Szukaj!!!
~woytzek    24.06.2009 @20:06:01
Jak trafiasz na tak stare foty?
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt